Recenze 7 Days to Die: Poskytujeme Zombies zábavný facelift, 7 dní a jednu sandboxovou platformu najednou

Lifewire / Rebecca Isaacs

Proces instalace: Snadné díky službě Steam

7 Days to Die pro PC lze umístit na Steam, což usnadňuje jeho nastavení. Stahování chvíli trvá, ale jakmile se naběhne, jste uvnitř. Stiskněte tlačítko „Nová hra“ a budete muset vytvořit novou postavu, což je snadné, pokud si vyberete jednu z přednastavených znaky ze seznamu. Chcete-li vytvořit jedinečnou postavu, je to snadné se systémem tvorby podobným Skyrimu. Všechno, až po samotný oblouk na obočí, je přizpůsobitelné.

Jedním z nejhezčích aspektů hry 7 Days je to, že když spustíte hru a dokonce i poté, máte celou řadu možností přizpůsobení hry. Chcete Scavenger (nejjednodušší nastavení) nebo chcete hrát na nejtvrdším nastavení, ve kterém vám hra ve skutečnosti říká: „Jsi jedna špatná matka!“? Chcete, aby 24hodinový cyklus trval 30 minut nebo dvě hodiny v reálném čase? Chcete, aby zombie v noci sprintovaly? Kolik zombií chcete ve své hordě dne 7? To vše jsou skvělé možnosti pro vytváření jedinečné a náročné hry.

Lifewire / Rebecca Isaacs

Spiknutí: Pískoviště hororů otevřeného světa

Když poprvé začnete hrát, trvá to asi 20 sekund, než se naběhne, a pak lapáte po dechu, držíte před sebou holé ruce a pijete v krajině jednoho z pěti biomů: sníh, les, poušť, pustina, a spálené.

Na obrazovce bliká výzva, která začíná krátkým návodem, jak řešit základy hry. Tento výukový program vás provede základním řemeslným zpracováním a pomůže vám vyrobit sekery, oděvy z rostlinných vláken a dřevěné zbraně, jako jsou kluby a luky. Pomůže vám také nasměrovat vás do nejbližšího obchodního domu Zrádce Joe, kde si můžete koupit životně důležité zásoby a zbraně - ale omlouvám se, žádné přenocování. Poté, co dokončíte výukový program, získáte několik dovednostních bodů, které můžete utratit na stránce dovedností.

Potřebujete vodu a musíte lovit, pást se a uklízet, abyste přežili. Pociťujete účinky tepla, jak poušť zvyšuje vaši teplotu, a budete hladovět, jak sněhový biom vyčerpá váš kalorický příjem.

Jakmile dokončíte výukový program, je to otevřené pískoviště posypané prvky hrůzy a přežití. Tato hra volně naznačuje jaderný spád, ale důležité je, že civilizace nedávno padla a vy jste jediný živý člověk. Kromě toho je svět pro dobývání váš. Alpha 17 má několik menších úkolů od Traitor Joe, jako je vyklidit zombie v místě nebo vykopat pokyny na vyznačeném místě na mapě, ale celkově je cílem přežití. Nyní se to může zdát jako snadný výkon. Koneckonců, zombie jsou shambling, slintající příšery, ale 7 Days to Die vás může překvapit (o tom později).

Druhá, titulární část zápletky: každých sedm dní na vás sestupuje horda zombie. Znají vaši polohu. Najdou si vás a budou se k vám drápat, a vy musíte z nich bránit sebe a svou základnu. Jak uplyne 7 dní, bude těžší je porazit. Chápeme, že konečným cílem 7 Days je přidat příběh, ale právě teď jsou zaměřeny na honování obecně hry. Doufáme, že příběh bude volitelný, protože jako sandbox pro přežití hororů funguje velmi dobře.

Lifewire / Rebecca Isaacs

Hra: Může to být lepší, ale celkově solidní

7 Days to Die se může pochlubit dvěma hratelnými mapami: Navezgane, což je masivní čtvercová mapa skládající se z pěti biomů, ve kterých můžete využít svět pískoviště ve svůj prospěch; a generování náhodných map, což je mapa, která náhodně vytváří města a biomy. Ta druhá je pro hráče, kteří chtějí větší výzvu, protože žádná náhodná mapa není stejná. První z nich má však zábavné prvky, jako je škola, doplněná o nabíjení fotbalových zombie a striptýzový klub. Jen z těchto dvou druhů map může hra trvat hodiny (jak jsme řekli, v tomto okamžiku jsme dosáhli 500 hodin).

Zombie by se měly chlubit, slintat příšery se zálibou v mozku. Alpha 7 ji však za 17 dní aktualizovala, aby byli tito zombie inteligentní. Vědí, kdy jste vytvořili a nastražili nějaké pasti - a snadno kolem nich manévrují.

Jak jsme již dříve zmínili, zombie by se měly chlubit a slintat příšery se zálibou v mozku. Alpha 17 však hru aktualizovala, aby byli tito zombie inteligentní. Vědí, kdy jste vytvořili a nastražili nějaké pasti - a snadno kolem nich manévrují. Je to trochu frustrující, když se snažíte chránit svou základnu před nimi a vývojáři ji vylepšili tak vysoko, že se opravdu snažíte bránit svou základnu.

Pokud se vám ale tento druh výzvy líbí, pak se ve všech ohledech klubujte a střílejte si cestu hordou a proveďte výbuch. To znamená, že 7 Days se také může pochlubit několika opravdu skvělými zombie, díky nimž je hra nepředvídatelná a jedinečná. Patří mezi ně: zombie screameru, které varují a plodí hordy s výkřikem podobným banshee; pavoučí zombie, které vám mohou vylézt okny na nečekané večerní večírek; a policista zombie, kteří jsou pevnou kombinací připomínající franšízu Spitter a Boomer z Left 4 Dead.

K dispozici je také strom dovedností, který vám při zlepšování poskytuje lepší schopnosti. Cítíme, že tento strom dovedností je mírně vadný, protože chtějí, abyste pomalu budovali úrovně a omezovali důležité aspekty - jako je kovárna a kola - až do úrovně 20. Abyste to mohli udělat, musíte si projít hordy jako zabití zombie je nejúčinnější způsob, jak získat zkušenosti a dosáhnout vyšší úrovně. Pokud je to vaše preference, budete mít s touto hrou náladu. Pokud dáváte přednost stavění a tvorbě, doporučujeme zvolit něco jako Minecraft nebo Terraria. Jedna rychlá poznámka - protože se jedná o nedokončenou hru, Alpha 18 slíbila restrukturalizaci, takže by se to mohlo změnit, když nová aktualizace klesne.

Další obrovskou výhodou je, že každá budova ve hře je jako mini dungeon. Plný pastí, spících zombie a spousty kořisti je skvělým doplňkem ke hře, která vyžadovala trochu dalšího úsilí, aby byla hra zábavná a hratelná. Například v jednom domě jsme zaútočili na multiplayer, jeden z nás propadl slabou podlahovou deskou a skončil v místnosti plné zombie. Kořist v domě - lovecká puška s několika úpravami zbraní pro výrobu silnějších zbraní - však způsobila, že byla zábavná, nepředvídatelná a stála za děs.

Každých sedm dní na vás sestupuje horda zombie. Znají vaši polohu. Najdou si vás a budou se k vám drápat, a vy musíte z nich bránit sebe a svou základnu.

Ovládací prvky jsou z velké části na PC opravdu snadno ovladatelné a skládají se ze základních, poměrně univerzálních ovládacích prvků klávesnice WASD. Pokud se vám nelíbí ovládací prvky WASD, je také velmi snadné vstoupit a změnit je. Líbilo se nám snadné použití, protože jsme mohli skočit do dvou map, kterými se hra chlubí, bez hrubého začátku. Také se nám líbilo, že díky snadnému ovládání bylo snadné zaútočit na zombie zbraněmi na blízko a na dálku.

Lifewire / Rebecca Isaacs

Grafika: Zastaralá, ale podrobně optimální

U hry, která vyšla původně v roce 2013, může být grafika o něco lepší, i když hrajete s optimálním nastavením. V době, kdy jsme hráli, jsme hráli spíše na nižší nastavení, než na marnotratné grafické kartě. Pokud hrajete na nižší nastavení, je to cringeworthy, i když ne tak cringeworthy jako nejnižší nastavení Witcher 3.

7 Days má slušný 3D grafický systém, který určitě vylepšil, když byly vydány alfa aktualizace. V důsledku toho se také zvýšily minimální požadavky. Ti, kteří hrají s minimálním nastavením, si to možná budou chtít všimnout. I když doufáme, že je během příštích aktualizací alfa vylepší, vezmeme grafiku takovou, jaká byla v době této kontroly, a právě teď, když jsou podrobně popsána optimální nastavení, mohou být lepší.

Protože grafika je poměrně smíšená taška, mohou se snímky za sekundu (fps) dramaticky lišit. Při hraní jsme zaznamenali poklesy až na 18 fps. Když je obklopen hordou, může to znamenat život a smrt.

Platforma: Je to komplikované

7 Days to Die běží na mnoha platformách: PC, PS4 a Xbox 360. Hrali jsme 7 Days na PC a v době psaní tohoto článku vydali ukázku aktualizace Alpha 18, která by se rozšířila na PC verzi hra.

Minule jsme to zkontrolovali, společnost, která vlastnila všechna práva na konzolu, Telltale, se rozpadla a The Fun Pimps (vývojář) se v legálním limbu snažili znovu získat svá vlastní práva. Existuje velká šance, že v konzolových verzích hry nedojde k žádné aktualizaci, jakmile se tento problém prosadí u soudu. Důrazně proto doporučujeme, abyste si zakoupili verzi pro PC, pokud se rozhodnete, že jde o hru, kterou byste chtěli vyzkoušet.

Cena: Průměr za hru alfa

Za zhruba 25 $ není 7 Days nejdražší zombie hrou na trhu. Je to však nejdražší alfa zombie hra. Protože si jej můžete zakoupit ve službě Steam nebo Humble Bumble, doporučujeme počkat na výprodej ve službě Steam a získat slevu, zejména proto, že stále probíhá. Tímto způsobem, pokud se rozhodnete, že se vám v budoucnu nelíbí, nejste v plné ceně.

Soutěž: Ostatní střelci na pískovišti

Je těžké porovnat 7 dní s jinými karanténami, protože se významně zaměřuje na řemeslné zpracování a stavění. Minecraft má díky svému klasickému hranatému vzhledu rozsáhlou tvorbu a prokazatelně dobrou grafiku. Terraria se také může pochlubit zombie a řemeslnými a stavebními schopnostmi, i když jsou 2D místo 3D jako za 7 dní. A všichni mohou zaručit hodiny hraní se zábavnými zvraty.

Pokud něco může tyto hry odlišit, je to naprostý realismus 7 dní. Potřebujete vodu a musíte lovit, pást se a uklízet, abyste přežili. Pociťujete účinky tepla, jak poušť zvyšuje vaši teplotu, a budete hladovět, jak sněhový biom vyčerpá váš kalorický příjem. A to je vše, než jsme zmínili vlky a zombie medvědy (ano, existují a ne, není snadné je sundat) za 7 dní. Pokud máte rádi ve svých zombie hrách pocit realismu, pak je pro vás 7 dní. Pokud ne, doporučujeme podívat se na Minecraft nebo Terraria.

konečný verdikt

Pokud milujete chytré zombie, budete tuto hru zbožňovat.

Navzdory chybám v grafice je kolem 7 Days to Die hodně co milovat. Náročný systém stromů dovedností a nebezpečné inteligentní zombie přidávají prvek, který se u zombie střelců obvykle nenachází. Pokud chcete, aby se hra zavázala celé hodiny, budovala základny a prozkoumávala dungeonové domy, zatímco zabíjí zombie roztleskávačky, pak 7 Days to Die může být zábavným způsobem, jak po dlouhém pracovním dni zmírnit stres.

Podobné produkty, které jsme zkontrolovali:

• Poslední z nás Remastered
  • Days Gone